Meie roll on pakkuda oma klientidele ja kogukonnale kvaliteetset teenust, millele saab kindel olla ööpäevaringselt, 365 päeva aastas.
Pingutame pidevalt selle nimel, et tagada katkematu teenus ja viia planeerimata katkestuste pikkus miinimumini. 2022. aastal ei olnud ühtki planeerimata katkestust, mis oleks kestnud enam kui 12 tundi. Planeeritud katkestustest teavitasime kliente 99,8% juhtudel. Veekatkestuse keskmiseks kestuseks 2022. aastal kujunes 3 tundi ja 10 minutit.
Veekatkestuste mõju vähendamiseks klientidele jätkasime 2022. aastal lisasiibrite paigaldamist. Kestliku infrastruktuuri ja teenuse toimepidevuse tagamiseks teeme nii ennetavat hooldust kui ka õigeaegseid investeeringuid infrastruktuuri. 2022. aastal ulatusid investeeringud meie põhiinfrastruktuuri veepuhastuses 1954 tuhande euroni ning reoveepuhastusse investeeriti 3829 tuhat eurot. Vee- ja kanalisatsioonivõrku tehtud investeeringute kogumaht oli 10 574 tuhat eurot ning uute liitumispunktide maksumuseks kujunes 3 154 tuhat eurot.